Var ett tag sen

HejHej
Ni som vet så praoa jag nu, de äg! Statoil. Jag käkar lunch på sörböleskolan, så då får jag va med mina kompisar, Sötis Lina gör mej alltid sällskap!Tack<3
Sover hos Tuva är jättte kul förutom att hon somnar typ 2h före mig.. Akta Tuva jag kanske tar kort på dig ikväll, peddd.. Idag efter praoen så hade ingen sluta, så då fick jag ha spanska med Lina. Det var kul för jag kan ingen spanska, men det var lugnt dem såg en film. Jag tro den hette barnhemmet eller nått, en thriller.När alla slutat så for jag,Tuva,Frida,Puh och Liza på coop och köpte kladdkaka och glass.For tilll älven och käka det, sen skulle vi fara till casper,men vart inte för vi träffa Kaisa & Alice. Men Kaisa skulle fara :( Vi Hängde lite här och vars, var awesome.Nyss Ätit middag på Max med Tuva, var jätte gottt. Sov sött / Flisan.
 Hihi Sötisar<3
hihi Taggga! :D kolla sötisen till höger!<3
 Tjaa snyggging:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0