Trött

Tjenare, idag hade man sov morgon till 11 nästan,  hade tydligen på mitt alarm typ klockan 6 på morgon... tur man kan somna om. Idag hade vi träningsmatch mot P99, stod imål idag. Jag spela bara första halvlek för jag skulle till jörn, fira släckten. De vart 3-1 första så jag släppte in ett mål. Sen for jag, Sandra stod i mål och höll Nollan!! Matchen slutade 7-1 till oss tro jag. På kalaset käka vi god middag och gofika,Tårta! Nu är man hemma ska packa, ska sova hos Tuva i veckan för jag har prao. Praoen är på Statoil om nån undra, taggar typ. Sov gött / Alva Wallmark
 Jag och Sofie på bio i vintras, såg realsteel. Den egde!
---> www.tuvaluvaogren.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0