2012-05-09

Hejhej haft skola, hade gympa och vårat lag vann, 90-63 tro jag de blev. Vi fick sluta tidigare idag, vet inte riktigt vaför, men det ägde. Efter skola hade vi träning i morötältet. Var kul, Jaana har börjat träna med oss. Direkt efter duschen for jag till bureå och var med dom bästa " Elias & Elias" <3 Jag hade jätte roligt, åt pizza till middag. Fick träffa en tjej som heter Melinda hon var jätte trevlig och hade dom tuffaste byxorna. Snyggíngen Elias bröt typ tån, stackarn.  Jag fick träffa den sötaste kattungen idag, den va så naawww! orka inte skriva mer hörs sen / Felicia
Ps: Fick en jätte fin  & skön tröja av sötasteHannaS, tack<3
 Vilken fin bild på sannae jag hittade<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0