Dagen<3

Hejhej
Idah va första riktiga sommarlovs-dagen.
Vaknade med att Killen som slicka mig i ansiktet.
De är soligt så jag har solat, klippt gräset & träna till am-kortet.
Sen blit det match mot typ bodå.
Igår på skolavslutningen var alla jätte fina, men rektorn och prästen höll dem tråkigaste talen...
Rektorn sa ordet "trött" cirka 30 gånger.
Prästen snacka historia om ett armband.
yey kul..
Iallafall efter det så for jag, mamma, Hannes & mormor och åt på Kriti (mums)
Sen till Hemmakväll och köpte godis.
Till Middag vart de chilicorncarne:D
Efter det så hade jag träning, de va kul.
På kvällen for vi (Typ folket) till hällarna och bada och Grilla.
De va kul att träffa alla Fina.
For hem vid 12.
Justajaa Polisen kom och hälsa på och krävde i  min rygga och skaka min dricka.

   http://www.bloglovin.com/m/3282034/488810105/fb


Finns Bilder Dära<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0