Var ett tag sen :]

Tjooo, förlåt att jag inte har skrivit, men har varit upptagen med att vara fri! Har tagit moppe-kortet. Fast egentligen har jag inte kört så mycket. For till Emmas stuga Tisdag till Torsdag. Tuva sovde också där. Tisdagen badade vi, handla de, pratade och SMSA! På Onsdag så for vi till byske-havsbad. Träffade även Lisa där. På torsdag vare dags att fara hem. Skulle jobba, -hej bilskroten. Jens,Åsa och jonny kom och käka middag. Sen på kvällen for jag till boviken med Moa,Moa,Edvin,Edvin och Jojjo. Kom Hem typ 12 orka inte sova så jag hämta Markus och for till Max och köpte milkshake.
Fredag: For vill boviken igen, de var underbart väder. Kollade på beach fotbollen, efter tag drog vi till lilla stranden istället och bada.
De är de som har hänt tro jag.

En gammal bild: JAg vill så gärna klippa mig :]<3 Hej Hej / Fellz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0