Sand i ögonen..

Hejhej som jag sa igår så vakna jag kl6 idag, inte pigg man va när man inte kunde somna före typ 2-3 tiden. Spelat boll hela dagen men med min stora förvåning tyckte jag de var roligare att stå i mål. Bada Några gånger, egdeåå. Vårt lag åkte ut ur cupen, men jag ville stanna och kolla på finalen.Subwayclub va i finalen och Clara hade skadat sig så jag fick hoppa in för henne. Clara hade spelat jätte bra hela dagen, synd att hon inte spela sista då kanske de skulle gått lite bättre. De varv ändå ganska jämnt i finalen. De var en tjej som slog mig på käften 5 gånger, till den spräckte.. Dommarna såg de min sket ire totalt. Hann inte gå ut och ge igen... så nästa gång jag möter dom i fotboll borde hon inte va lika kaxig, för jävlar vad jag ska ge igen. hihii När jag kom hem blev de surströmming med min familj,Åsa,Jonny,Joel,Escher och Konrad. Till efterrätt for vi och köpte mjukglass i bergsbyn. Nu fundera jag om jag ska se film.
Nån som kan en bra film? (Kommentera) / Ische
Så där kan man också se ut :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Spräckte läppen.. Hihi

2012-07-08 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0