Noggeeersst!<3

Hahah Igår for jag till bure till badet. Skulle träffa Em4 ( Necrofilen) och Arr3 (Snällaste). VI bada sen for vi till Arr3 och stapla ved, tjänade en energidricka. Körde till Em4s stuga och for igen för att äta. När vi hade ätit så fiskade vi, vi va inte dåliga vi fick 13 fiskar! Sen åt vi underbar efterrätt. Körde till Arr3 basta och hoppade sturre.. Sen såg vi skräckis :S Den va jätte failad. Sen Hem och godnatt.
Idag Så fiska vi igen, fick typ 7st. For till Em4s hus och spelade Cod och LOL. Éfter ett tag så for vi ut och körde cross och fyrhjuling. Emelie körde fyrhjulingen och jag crossen, hahah Jag stegra över!!! Va så jävla kul! :D Nu ska jag ut och gå med hunden
hejhej<3
Min sötis Killen<<3

Kommentarer
Postat av: Moster

Inte visste jag att du har en blogg... Bra inlägg, fortsätt med det :) Killen måste snart komma hit och busa med Cico o Lordi. <3 <3

2012-08-01 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0