Vill ni höra nått roligt..

Skolan har börjat om.. första veckan har gått och de är just å pass man orkat igenom dem. För de flesta är de lektionera som är jobbiga, fast för mig är de rasterna jag tycker är jobbiga. Allt är bara en lång väntan :(Om jag ska erkänna så var de faktiskt ganska skönt med Idrott och jobba i Matteboken.
Haft träning på kvällarna, de gillas. Har börjat jobba på skroten en kväll i veckan. Min mobil har pajjaa;( typ jätte ledsen. men har fått låna Sannas så de är typ lugnt, tack! Imorgon har sunnanå98 Final i Dm, fundera på att fara och se. Jag ska vara med Lina också tro jag :D Ni vet Livet.. Ps: kommenter era nummer om ni vill:]
Saknar mitt gammla hår..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0