GraaaMattteee

Tjenixen, idag så vakna jag kl9, hade sovit riktigt gött i 6h. Gjorde mig klar sen for jag på Max med mamma. Alltid gott med ett Umami-mål. Sedan vidare till stan där vi mötte upp Brorschan och Kussssen. Skulle köpa skor, jag fick ett par fina svart-vita DC. Hannes Hade köpt en skjorta för 700kr är han rik eller vad.. Jävligt fin sådan också. Sedan for jag till sörvalla hoppa på bussen mot robersfors :S om de hette de. Ssk f-98 Spela en bra match i slutspelet i dm, ett riktigt otursmål och en sunkig domare. Så de förlora med 1-0 mot Ume-nåntinghettede. Men inte är de dåligt att va på andra bästa plats i västerbotten. Braa spelat Hörni. Hade en riktigt mysig hemfärd, satt med Lina Längst bak i bussen och lyssna på musik skulle typ kunnat sova där. Jaja Godnatt och sov gott<3
JustJa lycka till imorgon.. andra skolveckan .

Yeah CoolaKaisa:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0