Det mest intressanta som finns!

Ja lioblio tebia Godis!!<3
Stl, Ca va?? ksk tu fai?? :]
Som ni förstå...hihi eller..
G chian.. Okej nu ger jag mig, men för er som läser vad betyder detta.
Jag vet att de är jätte många som läser men jag skriver ba för att jag har jävligt roligt..
Just kommit hem från skolan. Vi hade en awesome idrott idag, Örjans-OS. Vi vart indelade i 3 lag, Jamaica,Usa och Sverige. Jag vart i sverige, första grenen va kanot= Sitta på knä på en långboard komma runt en kon och tillbaka. Gren2 va Slägga= Kasta,kasta kasta..Gren3 handboll= Lite speciellt
Men tänka ba berätta...SVERIGE VANN OS!! vi vann en liten plopp,YEAH.
Tagga Match ikväll. Ni får höra med om det senare.
Jibba i regnet!!
Hitta Sötis Emma på en bild, saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0