Skönaste Helgen 2012-04-28

HejHej igår sove jag hos Tuvis. På dagen for vi och dela ut reklam med folket, jag, Tuva, Moa, Wilma, Sandra & Rebecca. Gick fort, När vi vänta på Kicki så stod det en kille i en dräckt med en kuk på och en blommig mössa mitt framför Icamaxi,haha. När Kicki kom och skulle fara så var de jätte svårt att ta sig ut och då kom en jävla surkärring och börja hacka på Kicki för hon trodde att Kicki hade tuta på henne, men de hade hon inte gjort. När vi kom hem var jag tvungen att direkt fara till Aha, körde lite moppe, kolla lite teoretiskt och sen for jag till bion. Jag, Tuva,Petter,Ingela Och Laban såg The Avengers. Den Va Awesome, jag tyckte Hulken var bäst. Sen åt vi på Dallas; jag,Tuva & Petter dela på en pizza.
På kvällen var jag & tuva med Emma & Samme. Vi såg "jag saknar dig" den va jätte konstig. Dagen slut Godnattt.
 Handlar om 2 systrar som tar hand om varandra och älskar varan så mycket. En dag, deras mammas födelsedag så vakna dom försent och måste skynda sig till bussen, de springer över gatan och PANG. Allt förändras.
 Hur Bra som helst, måste ses. Den är spännande och komisk.De måste rädda världen. Vi har Ironman, en egoist,miljoner,smartis med en riktig bra humor. Vi har Hulken den biffa galna gröna saken. Thor, Guden. Och några fler.. Som måste bekämpa den onde Loke (thors bror) och en annan värld. Riktigt fina scener.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0