Jaa Helg

Hej förlåt att jag inte han skriva igår. Jag tog bussen upp till stan, gick till sörböleskolan för att vänta på laget. Efter ett tag så kom dom, då jogga jag till sörvalla, träninig. vi hade nickträning igen, i slutet spela vi match mot 99:orna. Det sluta 3-0 jag gjord 2 mål och Wilma 1. Sen efter vi hade duscha och allt så for jag, Kicki och Tuva och åt på subway, jätte gott. Senare på kvällen var vi med Agnes och Emma vi gick till en lekpark och var helt flummiga. Sen fråga vi om Tuvas kille ville komma, de ville han, han tog med sig 2 kompisar också. Sen så byte jag och Emma telefon, inte bra. Hon skrev "hej älskling" till typ alla kille på min kontakt lista. De var nån som ringde tbx och hade ingenaning vem de va, han var jätte läskig och det var en kvinnan i bakrunden och jag fatta ingenting så jag lade på och radera kontakten.. Idag blir det att dela ut reklam och fara på Aha trafikskola.
Hejhej / Felicia
 Hihi Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0