2012-04-29

Tjenare, idag sovde jag hos Tuva igen har varit där hela helgen. Jag vakna typ in timme före henne, så då läste jag ut moppeboken medans jag vänta på att hon skulle vakna. Vi åt en riktigt god frukost ute i de fina vädret, Mjölk med jordgubbar och socker, även ett fullkornsbröd med ost och korv, mums.Efter ett tag gick vi till Stigs för Kicka var där med Eva & Lennart, satt där och hade trevligt. Sen bjöd Eva oss på fika, jag tog chokladmousse med limegrej och kola,TACK!!!!
Sen iväg på stan, leta kläder till skolavslutningen, Jag lovar har aldrig prövat så mycket kläder! Hittade iallafall. Köpte även målvaktshanskar. Hem, åt Tacos och sen for vi och spela fotboll före träningen. På träningen körde lite staffeter och jag, Wilma och Emma körde målvaktsträning efter de, i slutet vart de match var jätte kul, förlåt Lina. Nu är jag hemma, skönt.
Hejdå / Felicia Alva Wallmark
 Jag & Tuva i vintras. Vi är som vi är!!! deal with it :D <3 Haha yeah

Kommentarer
Postat av: Lina:D

Hahah felicia(a) du garva ju i typ 10 min xD

2012-04-30 @ 00:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0